סנדרה רינגלר הצטלמה לקמפיין חדש שיעלה בכיכובה, לרגל יום האישה הבינלאומי ולהשקת קולקציית תכשיטי זהב ויהלומים בעיצובה, עבור רשת תכשיטי אימפרס. הצילומים נערכו בסוויטה במלון הילטון תל אביב, שהפך ללוקיישן לצילומי הקמפיין.
במהלך הצילומים חשפה רינגלר לראשונה את הליין החדש עליו היא עומלת בשנה האחרונה, הכולל כ 60 פריטים שונים, במחירים של החל מ-790 שח בלבד.
אלעד לוי, משנה למנכ"ל קבוצת רולטיים, הכוללת את רשת אימפרס וסמנכ"לית השיווק דניאל רחום עדכנו את סנדרה שהקמפיין בכיכובה יעלה בתחילת מרץ, בכל המדיות המובילות, בתקציב הנאמד בכ– 2 מיליון ₪, ויכלול בין היתר: סרטונים שיעלו בטלוויזיה, באינטרנט, מודעות במגזינים ועיתונים, שלטי חוצות, ופעילות רחבה ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה.