לרגל השקת המוצר החדש של מותג דאק לניקוי השירותים, עולה המותג ב קמפיין תחת הסלוגן: " זה לא מדע טילים, זה המדע של דאק".
רוית קלוד, מנכ"לית חברת אס. סי ג'ונסון : המותג דאק הינו שם נרדף לניקיון איכותי ומגוון מוצרים ייחודי. לקראת החגים אנו שמחים להציע לצרכן הישראלי, את המוצר המתקדם ביותר בעולם לניקוי חדר השירותים".
לדבריה : "הברווז האהוב של דאק יוביל את הקמפיין ויסביר את היתרונות של הפורמולה החדשה המשלבת אקונומיקה מקציפה ומלבינה, המגיעה בשני ניחוחות ייחודיים: לבנדר וים, לחוויית ניקיון אולטימטיבית " .
הקמפיין יעלה בכל ערוצי הטלוויזיה 12, 13 ו- 14 , באתרי האינטרנט המובילים, וברשתות החברתיות.