קמפיין חדש לחברת מטרו-מוטור עבור מותג הדו"ג– סאן יאנג

לרגל מלאת 8 שנים לסאן-יאנג כמותג הדו"ג הנמכר ביותר בישראל יוצאת חברת מטרו מוטור, יבואנית סאן יאנג בישראל, באמצעות אשכנזי זלצמן, בקמפיין חדש.



הקמפיין, תחת הסלוגן "לאן שלא תסתכלו… סאן יאנג, הקטנוע הנמכר ביותר בישראל", יעלה בכ- 1,000 שלטי חוצות, עיתונות הארצית ובאיטנרט בחמשת השבועות הקרובים תוך הצגת האפשרות לרכישת הקטנוע בתנאים מצויינים בשיטת מטרו way.



תקציב הקמפיין: 2.5 מיליון ₪.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)