קמפיין חדש לכלל ביטוח: יעלה בעיתונות, שלטי חוצות ואתרי האינטרנט



כלל ביטוח יוצאת השבוע עם מסע פרסום שיעלה בעיתונות, בשלטי חוצות ובאתרי האינטרנט המובילים, שמטרתו למצב את "כלל" כגוף הגדול והמוביל בתחום החסכון ארוך הטווח ומתמקד בחברת קופות הגמל של הקבוצה- כלל גמל.


הקמפיין הינו שלב נוסף בתפיסה הפרסומית של כלל המתמקדת בפרזנטורים הצעירים, "הפנסיונרים של הדור החדש", שהובילו בהצלחה גם את הקמפיין לתוכנית "פרופיל הדור החדש" של כלל ביטוח וקמפיין נוסף לקופת הפנסיה של החברה.


בקמפיין החדש, שסיסמתו "בחרנו בכלל גמל בגלל הגודל והבטחון", הפנסיונרים של הדור החדש בוחרים בכלל גמל, בה חברים למעלה מ- 500,000 עמיתים, בזכות גודלה ומספרים על תחושת הביטחון והשקט הנפשי ממנה נהנים עמיתיה. כמו כן הפרזנטורים ממליצים למהר ולבצע הפקדה בקופות הגמל עד סוף דצמבר כדי להרוויח את הטבות המס.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)