קמפיין חדש למותג פאנטה, בהשקעה של כ-5 מיליון ₪

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ יוצאת בקמפיין חדש למותג פאנטה, בהשקעה של כ-5 מיליון ₪. הקמפיין, באמצעות פרסום גלר נסיס, יעלה בערוצי הטלוויזיה ועל שילוט חוצות וידגיש את המסר לפיו פאנטה הוא המשקה המוגז בטעמי פירות היחיד בישראל המיוצר ללא חומרים משמרים ועם צבעי מאכל טבעיים בלבד. כמו כן, יתקשר הקמפיין את השקת שני הטעמים החדשים של פאנטה: פאנטה אורנג'-מנגו ופאנטה אננס-אשכולית. לפני כשנה בוצע שינוי מיצוב במותג פאנטה והסיסמה שנבחרה למותג הייתה "פאנטה – צוחקים איתך!".



מהחברה המרכזית נמסר כי החל מחודש מאי השנה מיוצרים כל משקאות פאנטה – בבקבוקים ובפחיות ללא חומר משמר. המהלך הנוכחי ארך שנתיים ומתווסף למעבר בשימוש בצבעי מאכל טבעיים בלבד במשקאות הפאנטה, שהחל בשנת 2006.




טל רבן, סמנכ"ל שיווק קוקה-קולה אמרה היום כי "בהתאם להעדפות הצרכנים הובלנו פיתוח טכנולוגי חדשני לפיו מיוצרים מעתה כל משקאות פאנטה ללא חומר משמר ועם צבעי מאכל טבעיים בלבד. המהלך כלל עבודה משותפת עם מומחים מהחברה העולמית, יישום תהליכי ייצור חדשניים, בניית תשתיות חדשות ורכישת ציוד חדש. כל זה נעשה ללא כל שינוי באיכות, בטעם המשקאות וללא כל תוספת במחיר המוצרים".


אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת