חברת באייר ישראל, משווקת מותג 'בפנטן', משיקה בימים אלה קמפיין פרסומי חדש למותג 'בפנטן פלוס' בקטגורית פצעים וחתכים תחת הסלוגן: בפנטן פלוס – עזרה ראשונה לכל המשפחה! גם מחטא וגם מרפא את הפצע.
הקמפיין יעלה לראשונה בטלוויזיה, בנוסף לרדיו, דיגיטל רשתות חברתיות ונקודות המכירה באמצעות משרד הפרסום JWT וחטיבת התוכן והדיגיטל של שטרן אריאלי סער, בהשקעה כוללת של כ- 1,500,000 ש"ח.
יוסי איפרגן, מנהל חטיבת התרופות ללא מרשם בבאייר ישראל : "מטרת הקמפיין להעלות למודעות היערכות נבונה לקראת פתיחת עונת הנסיעות והטיולים, תוך חינוך להצטיידות בסיסית בקרם בפנטן פלוס המקל במצבים לא מתוכננים של פציעות, כוויות וחתכים קלים, שלצערנו הם חלק מהחיים, במיוחד כשמדובר ביציאה מן הבית של משפחות עם ילדים".