חברת אופליין, יבואנית מותגי משקפי שמש יוקרתיים, תעלה החל מחודש יוני 2007 קמפיין פרסומי חדש למותגי משקפי השמש שהיא מייבאת. הקמפיין החדש, שייצא בתחילת יוני, הוא למשקפי השמש של סטינג, בכיכובו של פאביו קנווארו. הקמפיין כולל גם פרסום למשקפי השמש של ז'אן פול גוטיה, ושל המותגים אסקדה, ג'יבנשי, פוליס ושופארד. דגמים חדשים לקיץ 2007 של כל המותגים נמכרים ברשתות ובחנויות האופטיקה.
את הקמפיין למשקפי השמש של סטינג נבחר להוביל השנה פאביו קנווארו, 33, בלם וקפטן נבחרת איטליה שזכתה בקיץ באליפות העולם. קנווארו נחשב לאחד הכדורגלנים הטובים בעולם. לפני מספר חודשים אף זכה ב"כדור הזהב". קנווארו מחליף בקמפיין את הפרזנטור הקודם, נהג המרוצים מיכאל שומאכר.
את הסיבות לבחירתו מסר דובר חברת המשקפיים: "הוא מנצח, מבריק, ומחייך". הדובר גם הוסיף כי "קנווארו הוא אתלט מנצח, צעיר וטרנדי, שמוביל סגנון קשוח, ייחודי ועצמאי".
הקמפיין החדש יעלה במודעות בעיתונות, שלטי חוצות ובתחנות אוטובוסים. הקמפיין יעלה על ידי משרד הפרסום אשל שיבר והיקפו: 200 אלף דולר.
חברת אופליין, המעלה את הקמפיין, הינה יבואנית משקפי שמש יוקרתיים תוצרת איטליה. אופליין היא בעלת ותק של למעלה מ-20 שנה, ונחשבת לאחת החברות המובילות בשוק המשקפיים בישראל. מנכ"ל חברת אופליין, אבי אלחי: "משקפי השמש של סטינג נחשבים מאוד בעולם, ומציעים קו עיצוב אישי וייחודי. הקמפיין, בכיכובו של ספורטאי כה מצליח, מציב את המשקפיים במקום הראוי להם – בליגת העל של המשקפיים".