קמפיין חדש לצנטרום: "כשחיים נכון רואים את זה!"

בימים אלה עולה ברדיו הארצי והאזורי ובאתרי אינטרנט מובילים קמפיין מסיבי לצנטרום, תחת הסיסמה: "כשחיים נכון רואים את זה!" מטרת הקמפיין – חיזוק התועלות והחיוניות בשימוש יומיומי במולטיויטמין



חברת ניאופרם, משווקת המותג צנטרום, עולה בקמפיין חדש למותג, המדגיש את היתרונות והחשיבות של צנטרום סילבר לבני 50 פלוס, ואת ההתאמה של צנטרום פרפורמנס לצעירים ולאנשים אקטיביים, הרוצים להוציא מעצמם את המקסימום כל יום מחדש.



הקמפיין יימשך שלושה שבועות, ויכלול תשדירים ברדיו ארצי ואזורי בסגנון ""testimonials ופרסום באינטרנט באתרים מובילים, כגון YNET, WALLA, MSN, NANA, ותפוז.



הגולשים באינטרנט שייחשפו לקמפיין יוכלו להצטרף לתכנית "לחיות נכון", במסגרתה ניתן לקבל ניוזלטר חודשי, טיפים, עדכונים ומבצעים שיעשו להם את החיים בריאים הרבה יותר.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל