בנק אוצר החייל וקרן קורת, הקרן לעסקים קטנים בישראל, עולים היום, יום ג' ה-6.3.2007, בקמפיין פרסומי חדש בעלות מדווחת של כ-600 אלף ₪. הקמפיין, באמצעות משרד EURO TEL AVIV ידגיש את הרחבת פעילותם המשותפת של קרן קורת ובנק אוצר החייל ואת המשך ביסוסו של הבנק כמוביל בתוכניות המימון לעסקים קטנים ובינוניים.
הקמפיין יובל ע"י קרל קפלן – מנכ"ל עמותת קרן קורת ישראל ובו יספר קפלן על השנים הרבות בהן פועלת הקרן ועל הסיוע שהעניקה יחד עם הבנק ללמעלה מ- 4,000 עסקים קטנים ובינוניים.
הקמפיין יעלה ברשתות הרדיו, בעיתונות היומית ובאינטרנט וימשך כשלושה שבועות.
דורון כליף, מנהל החטיבה העסקית בבנק אוצר החייל מציין: "שיתוף הפעולה עם קרן קורת מלווה את בנק אוצר החייל ואת לקוחותיו זמן רב והוא מציע יתרונות רבים שאינם מוכרים לכלל בעלי העסקים הקטנים. חשוב לנו שכל בעל עסק ידע על האפשרויות העומדות בפניו ויוכל להיעזר בתכנית שאנו מציעים".