קמפיין חוצות לHL

מותג הקוסמטיקה המקצועית המוביל HL עולה בקמפיין חוצות בכיכובה של הפרזנטורית הילה נחשון, תחת הסיסמא: "יש טיפוח ויש טיפוח מקצועי בהתאמה אישית". הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום מדיה 1, בהשקעה כוללת של שש מאות אלף ש"ח ₪.



הקמפיין יעלה בשלטי חוצות, תחנות אוטובוס, עיתונות המודפסת וכמו כן, פעילות נרחבת במדיה החברתית. לראשונה בישראל הקמפיין יכלול דפי ממו אשר יוצמדו לתחנות האוטובוסים ויכילו את פרטי הקוסמטיקאיות מורשות HL על פי האזורים השונים.



לדברי שימי רביב, סמנכ"ל השיווק של HL : "הקמפיין פונה לשני קהלי יעד– אנשי מקצוע וצרכניות ומטרתו היא העלאת המודעות לשוק הקוסמטיקה המקצועית בכלל ולמותג HL בפרט תוך יצירת בידול אל מול שוק הריטייל . השימוש בדפי הממו עם פרטי אשת המקצוע מייצר חיבור בין הצרכנית ,הקוסמטיקאית והמותג HL." לדבריו הבחירה בהילה נחשון כפרזנטורית החברה ומובילת הקמפיין היא בשל הערכים אותם היא מביאה, ערכים של משפחה, נשיות, קריירה, בשלות ואיכות".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)