קמפיין טלוויזיה חדש ליחידת המאפה של עלית

יחידת המאפה של עלית עולה בקמפיין חדש מבית היוצר של ג. יפית, לרגל ההשקה של סדרת עוגיות עלית במראה החדש, תחת הקונספט המשדר את שמחת החיים והטעם בעולם המאפה. הקמפיין יעלה לאוויר שבוע הבא, בערוצים 2 ו- 10 למשך שבועיים ויככבו בו ג. יפית והשחקניות אורנה קלצ'קי ושרית שי. היקף ההשקעה בקמפיין 1.5 מיליון ₪.



עוגיות עלית החדשות מחליפות את סדרת העוגיות "האדומה" והאהובה, והן ישווקו מעתה באריזת קרטון מלבנית, צבעונית שעושה חשק לקחת אותה מהמדף.


במגוון 4 טעמים נפלאים של עוגיות בטעם ביתי ומשובח: עוגיות מיני פקאן, עוגיות בטעם חמאה עם אגוזים, עוגיות בטעם שוקולד תפוז, עוגיות בטעם קרמל.



יחידת המאפה של עלית איחדה בשנה האחרונה את מותגי המאפה תחת מותג "עלית" מתוך עוצמה ומתוך רצון לתת לצרכן מגוון פתרונות איכותיים שיענו על צרכיו. יחידת המאפה תמשיך לפתח מוצרים חדשים ולהפתיע את הצרכן במגוון מוצרים טעימים ואיכותיים.


אולי יעניין אותך

מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)
Novakid אקדמיה בינלאומית לילדים - צילום יחצ
אירוע AI Agents in Action במתחם SQLink Innovation (2)
unnamed
סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)