קמפיין למנצח "נינג'ה ישראל" יובל שמלא

שריג אלקטריק, יבואנית מותגי החשמל לבית והמטבח, מצלמת בימים אלה קמפיין טלוויזיה ודיגיטל למותג הבלנדרים NINJA בכיכובו של יובל שמלא, מנצח גמר התוכנית "נינג'ה ישראל" ). בקמפיין החדש, שהופק באמצעות משרד הפרסום מנצ' ויכלול מס' סרטוני חסות, הושקעו כ- 1.5 מיליון ₪.



המכשיר, מבית חברת Shark Ninja האמריקאית, נמכר בהצלחה בישראל וברחבי העולם הודות ללהבי PRO EXTRACTOR, תוכנת הערבול המושלם AUTO IQ והמנוע העוצמתי שלו – 1500 וואט.



שמלא, בן 19 מירושלים, אלוף הארץ בטיפוס, ניצח בגמר התוכנית ששודרה בשבת האחרונה (10/11) והוכתר כמנצח הגדול של העונה. הצעיר המוכשר, שמשרת בזרוע הים של צה"ל, יניח את המדים בצד ויככב בקמפיין החדש כשהוא בלבוש חליפת נינג'ה מסורתית וללא חולצה. בקמפיין, שיכלול מס' סרטוני חסות, ניתן לראות את שמלא במצבים שונים תוך הצגת בלנדר הנינג'ה כשהמסר המרכזי הוא "נינג'ה אמיתי יש רק אחד".



הקמפיין צפוי לעלות בימים הקרובים בטלוויזיה, ברשתות החברתיות ובאתרים מובילים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)