קמפיין החורף של FACTORY54 שיעלה הערב לאוויר מציג את הדוגמנית הבינלאומית סופיה מצ'טנר על רקע שוק הפשפשים ביפו.
סדרת התמונות, שצולמה על ידי יניב אדרי בניהולו האומנותי של סיימון אלמלם, מציגה את הסיפור של קולקציית פקטורי 54 לחורף 2017.
על פי החברה, שוק הפשפשים מאגד חלקי ההיסטוריה הנאספים במקום אחד ויוצרים רעיון ויזואלי חדש, בתערוכת רחוב מודרנית.
עולם ההשראה שמספק השוק כולל שטיחים ארוגים, כדים עתיקים לצד צעצועים וכלי בית –כל אלו משתלבים בתצלומים ומבטאים אנושיות ומחזוריות יומיומית. התצוגה העשירה והאנרגיה התוססת שלהם, הצבעוניות החמה של האנשים הפוקדים את השוק באווירה של חופש, דמוקרטיה ונגישות.
הסרטונים מציגים אווירה נוסטלגיות של טיול בשוק ומתחברים למסע בשווקים אייקוניים כמו פורטובלו בלונדון ודה קליגנקו בפריז. סגנון הפילים החופשי מתחבר לעריכת פאסט-מושן ויחד מציגים את נרטיב הסיפור בו הישן פוגש בחדש.