ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, עולה לראשונה בתשדירי פרסומת בסינמה סיטי, אשר משודרים לפני תחילתם של סרטים. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום דורן תקשורת.
הקמפיין, שישודר במהלך חודש פברואר מציג את הסלוגן: "ג'ון ברייס הדרכה – תלמד הייטק. זה עובד!". הקמפיין נועד להעלות את המודעות למגוון הקורסים הטכנולוגיים וקורסי ההסבה לתחום ההיי-טק של ג'ון ברייס, ולהדגיש את צמיחת עולם ההיי-טק והמחשוב והזדמנויות העבודה הרבות בו.
לדברי מירי אמקיאס, מנהלת פרסום בג'ון ברייס הדרכה, ג'ון ברייס הדרכה החליטה לעלות לראשונה בקמפיין בבית קולנוע לאור החשיפה הגדולה והרחבה שהקמפיין מאפשר. "אנו פונים לקהל הרחב אשר רוצה ללמוד ולרכוש מקצוע מבוקש בתחום ההיי-טק, והקמפיין מתמקד בקורסים למקצועות המבוקשים בשוק".