משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ משיק קמפיין חדש לרשתות "מגה" ו- "מגה בעיר" בעלות כוללת של 1,000,000 ש"ח.
הקמפיין יושק תחת הסיסמא "במגה ובמגה בעיר יש יום לכל המשפחה ויום לכל אחד" ובו בכל יום בשבוע יופיע שיק מתנה לרכישת מגוון מוצרים בסך 20 ₪ לכל אחד מבני המשפחה.
רות שטרית, יו"ר ובעלים שטרית מדיה גרופ: "הימים הם סוף ימי החופש הגדול, רב האנשים חוזרים מחופשה ומתארגנים לקראת שנה חדשה. לכן הרגשנו שיהיה נכון לפנות את הבמה למשפחה בכלל ולכל אחד מבני המשפחה בפרט."
הקמפיין יעלה החל מיום א' בעיתונות הארצית למשך שבועיים.
בנוסף, "מגה בעיר" יוצאת בקמפיין טלוויזיה מרגש ל"מגה בעיר" בבימוי יורם עבר הדני, אשר בא לחזק את יתרונות "מגה בעיר" שהביאה את המחיר הזול ביותר קרוב לבית. הקמפיין ישודר בערוצים 2, 10, 9 ו-24 בעלות כוללת של 1,750,000 ₪.
לדברי רות שיטרית, יו"ר שיטרית מדיה גרופ: "בסקר גיאוקרטוגרפיה האחרון עולה כי 96% מהציבור נחשף ומכיר את המותג "מגה בעיר" . מדובר בהישג יוצא דופן בהיקפו שכן תוך פחות משנה הפכה "מגה בעיר" לחלק בלתי ניפרד מתרבות הצריכה של כל בית בישראל…"