קמפיין סכמות צבעים לטמבור

חברת טמבור העלתה קמפיין שילוט חוצות מיוחד. הקמפיין בהשקעה בהיקף כולל של כ-2 מיליון ₪, באמצעות משרד פרסום אדלר חומסקי, מציגי שלטי חוצות עם סיסמאות שונות שמילת הסיום שלהן מוחלפת בריבועי צבעים המתארים אותה, כך לדוגמא "כל הכבוד ל.." עם גוונים של ירוק זית.. "לתפארת מדינת.." עם גווני כחול.. ועוד 10 שלטים שונים בשילוטי חוצות ענקיים בכל רחבי הארץ.


רחלי ירקוני גולדשטיין, סמנכ"לית שיווק טמבור מסרה: "מותג טמבור מהווה נכס ישראלי אהוב כבר כמעט 80 שנה ואף שם גנרי לקטגוריה כולה. בקמפיין התדמית הנוכחי יצרנו שפה המבטאת נרטיב ישראלי באמצעות משפטים השזורים בתרבות ובהיסטוריה המקומית. הקמפיין מדגים את ההשפעה העמוקה של צבע מעבר לשידרוג סביבת החיים של כולנו-צבע מייצר משמעות-כמובן שעיצובית ואפילו סמנטית. וזהו עוד רובד ל"מה שצבע יכול לעשות".


הקמפיין למשך שבועיים עם 12 שלטים שונים בנקודות מרכזיות ברחבי הארץ.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר