חברת "השחר העולה", יצרנית ממרח שוקולד השחר, מותג השוקולד הישראלי הנוסטלגי, יוצא לראשונה בתולדותיו בפרסום ברשתות החברתיות. המותג, שלא נוהג לפרסם כלל, יוצא כעת בפעילות דווקא ברשתות חברתיות ומוציא סדרת סרטונים המשלבים אנימציה ווידאו, הפונים לקהל יעד צעיר, באמצעות משרד הפרסום 7 interactive.
הסרטונים שהופקו בהשקעה של כ- 100,000 ש"ח, יעלו באתר שיתוף הוידאו Flix ובעמוד "השחר העולה" בפייסבוק.
עקיבא וייץ', מנהל השיווק של ה"שחר העולה" מסר כי: "אנו רואים בקהל הנוער והצעירים קהל יעד איכותי של החברה, והחלטנו להרים את הכפפה ולפנות אליהם ישירות. בקבוצות מיקוד שערכנו בקרב צעירים ובני נוער עלה כי הצעירים רוצים לראות את המותג מפרסם, ולכן החלטנו לפנות אליהם בערוצים בהם הם נמצאים", הוסיף וייץ'.