קמפיין פייסבוק לשוקולד "השחר העולה"

חברת "השחר העולה", יצרנית ממרח שוקולד השחר, מותג השוקולד הישראלי הנוסטלגי, יוצא לראשונה בתולדותיו בפרסום ברשתות החברתיות. המותג, שלא נוהג לפרסם כלל, יוצא כעת בפעילות דווקא ברשתות חברתיות ומוציא סדרת סרטונים המשלבים אנימציה ווידאו, הפונים לקהל יעד צעיר, באמצעות משרד הפרסום 7 interactive.



הסרטונים שהופקו בהשקעה של כ- 100,000 ש"ח, יעלו באתר שיתוף הוידאו Flix ובעמוד "השחר העולה" בפייסבוק.



עקיבא וייץ', מנהל השיווק של ה"שחר העולה" מסר כי: "אנו רואים בקהל הנוער והצעירים קהל יעד איכותי של החברה, והחלטנו להרים את הכפפה ולפנות אליהם ישירות. בקבוצות מיקוד שערכנו בקרב צעירים ובני נוער עלה כי הצעירים רוצים לראות את המותג מפרסם, ולכן החלטנו לפנות אליהם בערוצים בהם הם נמצאים", הוסיף וייץ'.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר