רשת השעונים והתכשיטים אימפרס תצא במהלך חודש ספטמבר בקמפיין פרסום רחב ,לרגל השקת הקולקציות החדשות תחת הסיסמא Easy to impress.
היקף תקציב מסע הפרסום נאמד במיליון ₪ ונערך באמצעות משרד הפרסום פוקס גורן גלעדי.
הקמפיין יכלול פרסום נרחב בעיתונות ארצית ומגזינים מובילים, חסויות בטלוויזיה, פרסום בנקודות המכירה ובפעילויות קד"מ בחנויות ובקניונים.
לדברי אבי מרקוביץ מנכ"ל קבוצת רולטיים: פעילות הקמפיין נועדה למצב את רשת אימפרס כרשת שעונים ותכשיטים מובילה במחירים נוחים ובלעדיים. "אנו מאמינים כי לקהל לקוחותינו מגיע לקנות בחגים מתנות בעלות ערך ובמחירים בלעדיים שיאפשרו להם להרשים בקלות "