המכללה האקדמית בית ברל יוצאת במסע פרסום חדש במהלך החודשים מאי-יוני, בהיקף כספי של 300,000 דולר באמצעות משרד הפרסום אליקים הרמן. הקמפיין יעשה שימוש באינטרנט, ברדיו, בעיתונות הארצית ובמסכי חוצות, לקראת הימים הפתוחים של בית הספר לחינוך, בית הספר ללימודים רב תחומיים והמדרשה לאמנות.
לדברי בלהה מנדילוביץ', מנהלת השיווק של המכללה האקדמית בית ברל: "הקמפיין יציג את החידושים בבית ברל אשר כוללים תכניות שלא ניתן למצוא במכללות אחרות. תכניות הלימוד החדשות נועדו להכשיר את הסטודנטים למצות את ההזדמנויות המקצועיות המתפתחות בתחומים כגון: פיתוח תוכן סלולרי, תרפיה בדרמה ותואר שני בהערכה ותכנון לימודים. האסטרטגיה הפרסומית תבוא לידי ביטוי בסלוגן 'ללמוד לעבוד עם ניצוץ בעיניים'. הסלוגן מבטא את החתירה של המכללה שבוגריה, בכל התחומים, יעסקו בעבודתם מתוך התלהבות ויביאו תרומה משמעותית לכל מסגרת שיעבדו בה. הגישה הקריאטיבית תתמקד במרכיב ה- 'ניצוץ בעיניים' כפי שהדבר נעשה בקמפיין האינטרנט אשר החל לאחרונה וכבר הביא לתגובה של עשרות אלפי גולשים".