9,000,000 יוצאת בקמפיין פרסום חדש באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי & ורשבסקי" תחת הסיסמה: "הכי טוב הכי פשוט". הקמפיין כולל טלוויזיה ורדיו, יעלה לשידור ביום שישי הקרוב, ה- 9 בפברואר, ויימשך כחודש ימים. היקף הקמפיין מוערך בכ- 350,000$.
בסרטון נראים זוג צעיר במדבר המגלים להפתעתם כי רכבם נאכל על ידי זוג גמלים. הם מיד משגרים שיחת טלפון לסוכן הביטוח שמבלבל אותם על ידי דיבור מהיר ומושגים שאינם מבינים. בתום השיחה מופיע דוד הכי-טוב שמציע להתקשר ל- 9000000. שם ידברו איתם בשפה פשוטה וברורה.
מירב שועלי, מנהלת הפרסום של 9000000 מסרה כי הסרט החדש תומך באסטרטגיה עליה עובדים ב- 9.000.000 כשנה ובמרכזה פישוט תהליכי הביטוח, שימוש בשפה פשוטה ומובנת יותר ללקוח כמו גם נוחות ופשטות במפגש עם הלקוח. הקמפיין החדש ממשיך את הקו הפרסומי בו החלה החברה כבר לפני כחצי שנה.