קמפיין פרסום לסיורי העמותה לתיירות תל אביב – יפו

עמותת התיירות תל אביב-יפו, עולה בסוף השבוע בקמפיין פרסום לסיורי החוויה לתיירים ישראלים, תחת הקונספט המוביל השנה: "תל אביב – יפו- מגרש המשחקים של ישראל".



הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום i&m ובהשקעה של 250,000 ₪, יעלה בעיתונות מודפסת ובאינטרנט ובמסגרתו נבנה מיני סייט יעודי שכתובתו: WWW.VISIT-TLV.CO.IL.



במרכז הקמפיין והמיני סייט עומדים 36 סיורי החוויה של העמותה שביניהם סיורים חדשים כגון: "מיומנה של רווקה תל אביבית", "שבת בבוקר יום יפה" (בעקבות שירי אריק אינשטיין), "תעביר את החומוס" (על אנשים ומאכלים ביפו), "גלינג גלינג"- (סיור אופניים) ועוד.



השפה הגרפית שנבנתה עבור הקמפיין היא לוח וחיילי משחק הדומים לאלו שבמשחק מונופול תחת הסלוגן – "תל אביב יפו 2010 – המשחק מתחיל".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)