הטניסאית ולדה אקישברובה אלופת ישראל לשעבר ואלופת ברלין לשנת 2018 והמנצחת של מעל ל-20 טורנירים ברחבי העולם, נבחרה להוביל את הקמפיין הישראלי של חברת LAICA מותג איטלקי עולמי בתחום הבריאות ואיכות חיים. בימים אלו החברה משיקה בישראל מוצר חדש בשוק קנקני סינון המים הביתיים ותוספי התזונה, מדובר בסנן ייחודי שגם המעשיר את המים במגנזיום. הקמפיין יהיה במדיה הדיגיטלית, ברשתות החברתיות, בהענקת חסות לארועי ספורט ברחבי הארץ, בשת"פים עם חברות שפועלות בליבת העסקים של ויולה פארמה ולייקה ישראל וילווה אסטרטגית ע"י חברת וייב תקשורת.
סיגל רווה, מנכ"ל ויולה פארמה, יבואנית חברת לייקה בארץ: "בחרנו בטניסאית ולדה אקישברובה מתוך עשרות מועמדים כי היא מסמלת ערכים של ספורט ומצוינות המתאימים לערכי המותג של LAICA שהוא אופטימלי לקהילת העוסקים בספורט ובאורח חיים נכון. בעקבות התראת משרד הבריאות על מחסור חמור במגנזיום במי השתיה בישראל אני גאה להביא לצרכן הישראלי פתרון נגיש לסינון והעשרת המים וגם המשתלם ביותר בשוק".