ליימן שליסלעולה בקמפיין חסויות ראשון בישראל למותגריסז (Reese's). הקמפיין עולה למשך כשבועיים בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו- 24 ומקדם את חטיף ריסז מבית הרשי- חברת הממתקים המובילה מארה"ב. הקמפיין באמצעות מקאן תל אביה והוא מציג את חטיף הדגל של המותג: ריסז קאפס- חטיף שוקולד במילוי חמאת בוטנים, המציע חיבור מושלם בין טעם השוקולד לטעם חמאת הבוטנים שיש בריסז.
היקף ההשקעה בקמפיין נאמד במיליון שקל. הסלוגן שמלווה את הקמפיין: ריסז, יפתיע אותך.
קרדיטים:
קריאייטיב- סיגל עבודי, אודי אביטל, דנה מושקוביץ, ניהול לקוח- עדי אורן, דפנה מונהייט, ליאת כהן, פלנינג- מידד בר-לב,רותם בריגה, הפקה- נווה זרח, שירה סלע, בית פוסט- ברודקאסט, יח"צ – סנדיק קומיוניקיישן.