חברת בייגל בייגל משיקה קמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, לסדרת הבייגלה הירוקה בעלת היתרונות התזונתיים. הקמפיין, יעלה בערוצים 2, 10, ו- 24 לתקופה של כשלושה שבועות.
הקמפיין מציג את אריזות הבייגלה של הסדרה הירוקה ומתמקד בבשורת בייגלה מחיטה מלאה, בשילוב השפה התקשורתית המזוהה עם בייגל בייגל – שפת המשחקים, תחת המסר "בייגל בייגל, המשחק הכי טעים שיש".
הסדרה הירוקה של בייגל בייגל אשר הושקה לאחרונה, מכנסת תחתיה ארבעה מוצרי בייגלה בעלי יתרונות תזונתיים נוספים.
אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל: "כמובילת שוק, מחויבת בייגל בייגל לתת מענה למגוון הדרישות של קהל הצרכנים. לצורך כך, אנו משקיעים רבות במחקרים ללמידת הצרכן, דרישותיו, תהליך קבלת ההחלטות שלו אל מול המדף וכד'."
קרדיטים:
משרד פרסום: באומן , בר, ריבנאי
מנהל קריאייטיב: אד נוי
ארט: מיכל גונן
קופירייטר: אורי סלונים
מנהל תכנון אסטרטגי: עמית קורן
פלנרית: שני גולדברג
הפקה: אודליה נחמיאס
מנהלת לקוחות: יעל רון
סופרוויזרית :מיכל פרסי
תקציבאית: דנה שרון
מנהלת מותג בייגל בייגל: צאלה קוסטיקה
מנהלת שיווק בייגל בייגל: בשמת שדה