קמפיין ראשון של שלמור אבנון עמיחי למיצובישי

מיצובישי ישראל, מקבוצת כלמוביל בקמפיין חדש לדגם הלאנסר ספורטבק. מדובר בקמפיין ראשון של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי מאז מעבר תקציב מיצובישי מראובני פרידן. היקף הקמפיין כ- 1.3 מיליון שקלים.



הקמפיין חושף את הדגם הספורטיבי לאנסר ספורטבק, כהמשך להשקת הלאנסר הדור החדש והינו חלק משינוי המסר הפרסומי של מיצובישי תחת הסיסמא החדשה: "היהלום היפני".



הקמפיין כולל פרסום בשילוט חוצות ארצי ובעיתונות הארצית והוא יימשך כשבועיים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)