קמפיין רדיו ראשון למפיצת מיד ג'ונסון

פרמהבסט, מפיצת מוצרי מיד ג'ונסון בישראל, עולה בימים אלה בפעם הראשונה בקמפיין רדיו הפונה באופן ישיר להורים. הקמפיין, באמצעות מוקד הפרסום הארצי, עולה במסגרת תהליך השקת המוצר החדש תחת המסר: "נוטרמיגן LGG – הפורמולה היחידה מסוגה, שתסייע לתינוקכם להסתגל לחלב פרה ולצאת מהר יותר מהאלרגיה"


לדברי שרון מרקוביץ'- סמנכ"לית פרמהבסט, יבואנית מוצרי מיד ג'ונסון בישראל: "כמי שמסורים לתחום תזונת התינוקות, החלטנו לעשות צעד נוסף להעלאת המודעות לבעיית האלרגיה לחלב, ההולכת וגוברת בקרב תינוקות ברחבי העולם בעשור האחרון. לאחר למעלה מ- 20 שנה של פעילות בארץ, אנו יוצאים לראשונה בקמפיין רדיו הפונה ישירות להורים וחושף אותם למוצר פורץ דרך, המהווה פתרון ייחודי ויוצא דופן למצב הרפואי הקיים של תינוקם ".


הקמפיין ישודר בתחנות הרדיו FM 99 וימשך כשבועיים.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)