קמפיין שופרסל לקראת חג הפסח בכיכובו של הקומיקאי טל פרידמן

שופרסל עולה בקמפיין לקראת חג הפסח בכיכובו של הקומיקאי טל פרידמן. את קמפיין החג יעטוף הסלוגן – שופרסל עושה לי את החג.



במסגרת הקמפיין, שנותן במה למבצעי פסח המגוונים של רשת שופרסל, הופקו מספר סרטים המתרחשים כביכול בסיומה של ארוחת החג: ה"אורחים" מחמיאים ל"מארחים" על אירוע החג המשובח, ורק בסוף הסרט אנחנו מגלים שאת כל המחמאות מקבלים בעצם עובדי שופרסל בסניפי הרשת. את הקמפיין ההומריסטי נבחר להוביל אחד הקומיקאים האהובים והמוכשרים בישראל, טל פרידמן.



הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO יעלה ביום א' ה- 15/3/08 בכל המדיות : טלוויזיה, אינטרנט, עיתונות, רדיו ובנקודות המכירה.



עלות הקמפיין כ- 15 מיליון ₪.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)