קמפיין תדמיתי חדש למותג "ליבהר" בהשקעה של כחצי מיליון ₪

חטיבת הסחר של אלקטרה מוצרי צריכה ישראל, יבואנית ומשווקת המותג "ליבהר" בישראל, עולה בקמפיין תדמית חדש תחת הסיסמא: "לכל חלום יש שם. LIEBHERR". הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן JWT ימשך עד סוף חודש יולי ויעלה בעיתונים ארציים ובמגזינים נבחרים.



מטרת הקמפיין היא לחזק את תדמית ליבהר כמותג יוקרתי, חדשני ומוביל תוך כדי חשיפת הערכים הטכנולוגיים הייחודיים למותג: טכנולוגיית הביו פרש, טכנולוגיית ה- TRUE ZONE למניעת התייבשות המזון ועוד.



ממחקרים שערכה חברת אלקטרה סחר במהלך החודשים האחרונים עולה כי רמת הנאמנות ושביעות הרצון מהמותג ליבהר בקרב לקוחותיו גבוהה מאוד, כאשר המותג נתפס כמותג יוקרתי, איכותי, חדשני, נוח לשימוש וכבעל עיצוב חדשני. כמו כן, ליבהר זכה בתואר המותג החדשני ביותר לשנת 2007 (באירופה) בחודש מאי האחרון.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)