קמפיין "עמינח" עם שלטי ענק של מיטה זוגית בתלת מימד



משרד הפרסום אביעוז קריספין, בקמפיין תדמית לחברת "עמינח", תחת הסלוגן "לישון טוב לחיות טוב". הקמפיין נפרס בדרום הארץ בקונספט חדשני שטרם נראה כדוגמתו בישראל, כולל: שלטי ענק בגובה 70 מ"ר של מיטה זוגית אשר הודפסה בתלת מימד, על גביה הוצמדו כריות מתנפחות המדמות כריות אמיתיות ושמיכת בד המפתות את עוברי האורח לשינה.



חן קריספין, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום אביעוז קריספין מסר : "כחברה מובילה אנו משקיעים רבות במטרה להשפיע ולייצר רעיונות קריאטיביים חדשניים המתכתבים עם עולמות התוכן של לקוחותינו ולהעניק להם פתרונות כוללים החל משלב הפלנינג והקריאייטיב, ועד לשלבי הביצוע וההפקה בפועל. חשובה לנו היצירתיות, המקוריות והתעוזה לייצר קמפיינים חדשניים שיחקקו בזיכרון הציבורי לשנים רבות ועל כן, אנו משקיעים רבות בהון האנושי לטפח את דור ההמשך של אנשי הקריאייטיב".



עופר אביעוז, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום, הוסיף: "אנו שמחים להביא ללקוחותינו רעיונות חדשניים הנתפסים כפורצי דרך. כחלק מפעילותנו השוטפת עם חברת עמינח הותיקה, אנו רתומים לעשייה פורצת גבולות, תוך שמירה על הערכים והשפה התקשורתית האחידה המושתתות על האסטרטגיה השיווקית".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)