"קפה לנדוור" יוצאת בקמפיין פרסום בטלוויזיה

חברת "קפה לנדוור" שנוסדה ב-1919, הינה חברת הקפה הותיקה בישראל ויוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום לטלוויזיה.



קמפיין הפרסום הינו במסגרת מהלך מיתוגי שהחברה מבצעת בימים אלה במסגרתו מוחלף לוגו החברה, עוצבו אריזות חדשות ומושקים מוצרים חדשים.



מטרת הקמפיין להעביר שני מסרים: החברה מתמחה בקפה- ורק קפה! ושמירה על המורשת ההיסטורית המפוארת של "לנדוור" מ-1919 כמותג קפה ותיק ומשובח תוך שילוב חדשנות ופנייה לקהלים צעירים כדי שיכירו את תערובות הקפה הייחודיות של לנדוור.



במסגרת הקמפיין מוצגים שני מוצרי קפה שחור חדשים: קפה "טחון טרי לבוקר"– תערובת מעוררת עם ארומה עשירה במיוחד, קפה "בטעם אספרסו" – תערובת בקלייה כהה עשירה בפולי ערביקה.



קמפיין הפרסום נעשה ע"י חברת קפה לנדוור בתקציב של כ-2 מיליון ש"ח ויעלה בטלוויזיה בערוצים 2 ו – 10 .

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל