קריסטל מוצרי צריכה, יבואנית ומשווקת מוצרי חשמל, עולה בקמפיין ראשון, לאחר חתימת הסכם הרכישה, למקררי 'אמקור'. הקמפיין, שעולה באמצעות משרד הפרסום בורודה קפלן ילווה בסיסמא: 'אמקור להתאהב בו מחדש' ויכלול טלוויזיה, שילוט חוצות מאסיבי ומודעות בעיתונים. הקמפיין בהשקעה של 1.5 מליון דולר יציג את "מקרר אמקור האולטימטיבי".
לדברי משה ממרוד, מנכ"ל 'קריסטל מוצרי צריכה', השלמת עסקת רכישת 5 המותגים מתדיראן אמפא ורכישת מפעל המקררים האחרון בעפולה, מבטאים את האסטרטגיה העסקית של החברה הדוגלת בהרחבת מגוון המוצרים הלבנים כך שיתאימו לכל לקוחות החברה אם במחיר, בנראות ובעיצוב. לדבריו, אין ספק כי הקמפיין הראשון שמעלה החברה למקררי אמקור יחזק את המסר של החברה הדוגל בהמשך שווק מוצרים איכותיים ועמידים במגוון מותגים ובסטנדרטים חדשים.
מסקר שביצעה חברת מידע שיווקי סי.איי עבור חברת קריסטל בנושא מקררי 'אמקור' עולה כי אמקור הוא המותג המוכר ביותר בתחום המקררים. עוד עולה מהסקר כי המותג 'אמקור' נתפס כישראלי, אטרקטיבי וכנותן תמורה למחיר. לדברי ממרוד, מקררי 'אמקור' יציעו לצרכן הישראלי את המותג האהוב בשינויים המבטאים את המילה האחרונה בשוק המקררים העולמי ויחד עם זאת יישארו מתאימים וחדשניים לקהל הישראלי.