רב בריח עולה בקמפיין פרסום בכיכובו של גדעון אוברזון


חברת רב בריח עולה בקמפיין פרסום בכיכובו של גדעון אוברזון לסדרת דלתות הכניסה בעיצובו.



הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות יומית, מגזינים וקטלוג מהודר בהשקעה כוללת של 4 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום GPS, תחת הסלוגן: "כניסה עם סגנון".



בסרטון הטלוויזיה נראה אוברזון יוצא ממעלית של בניין מגורים לתוך מסדרון דירות כשלצידו שתי דוגמניות, כשהוא מתרשם מדלתות הכניסה, תוך כדי שהוא מחלק ציונים לעיצובים של הדלתות , עם הבעת אכזבה מהמראה שלהן. לאחר מכן נראה אוברזון שוב יוצא מן המעלית מלווה בדוגמניות, הפעם לאחר החלפת דלתות הכניסה של מסדרון הדירות, תוך שהוא חושף את קולקציית הדלתות החדשה בעיצובו אל מול המצלמות והפלאשים המתעדים את החשיפה.



לחברה פעילות ענפה בחו"ל בהיקף הנאמד בכ- 15 מיליון דולר בשנה המהווים כ-20% מהיקף הפעילות של החברה, עם ייצוא דלתות למדינות רבות ברחבי העולם, כגון: אנגליה, צרפת, טורקיה, פולין, רוסיה, גרוזיה, קזחסטן, צ'כיה, אוקראינה, בלגיה, הודו ועוד.










אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)