רונית יודקביץ' תוביל קמפיין של לוריאל לקהל הבוגר

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז יוצא בימים אלה בקמפיין חדש לרגל השקת מייק-אפ טרו מאץ' ב 13 גוונים, להתאמה מושלמת לכל אישה ולכל גוון עור.


הקמפיין יערך עם הדוגמנית רונית יודקביץ' המייצגת את הנשים הבוגרות יותר, אשר גילן נע בין העשורים ה-40 ל-50.



לפני כעשור פרצה אצל רונית מחלת עור הידועה בשמה 'ויטילגו', ובאמצעות סדרת המייק-אפ טרו מאץ' מצאה את תשובתה לכיסוי מדויק לגוון העור והתעלות על כתמי העור שהתפשטו על גופה בעקבות המחלה.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)