ריבוק חוזרת למסלול

חברת "לייף ספורט", המנהלת את מותג REEBOK בישראל יוצאת במהלך החדרה מחודשת של המותג לשוק הישראלי, בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪.



בימים אלו עומד לעלות קמפיין פרסום רחב לקראת החורף, הכולל בין היתר שילוט חוצות, שילוט על מכוונים, תחנות אוטובוס ורכבת.



לדברי רותם גולדשמיט: "הקמפיין יתמקד בידע הטכנולוגי המתקדם של REEBOK. הנעליים בקמפיין מקולקציית ZIG TECH – המשלבות טכנולוגיה ייחודית ל- REEBOK, אשר מפחיתה מסת עומס על השריר בזמן האימון, יחד עם עיצוב אופנתי ייחודי".



בנוסף לכך בחודש האחרון נפתחה לראשונה חנות בתוך חנות בגודל של 65 מ"ר של המותג REEBOK בסניף מגה ספורט בנמל ת"א. חנות זו מתווספת ל-2 חנויות קונספט של REEBOK בקריון ובאילת וחנות עודפים בחולון.



כחלק מהמהלך השיווקי והרצון לתת דגש בתחום הספורט המקצועי חתמה REEBOK על הסכם עם רשת מכוני הכושר הולמס פלייס והיא תלביש את כל מדריכי הכושר של הרשת בביגוד איכותי של REEBOK, כולל קולקציית


play dry המנדפת זיעה.



עוד מוסיף גולדשמיט כי: "REEBOK משקיעה משאבים רבים לפיתוח טכנולוגיות המעודדות ספורט ושמירה על אורח חיים בריא. לריבוק טכנולוגיות רבות אשר מסייעות לשפר את הביצועים ואין מקום טוב יותר להראות זאת מאשר ברשת מועדוני הכושר המובילה בישראל".



אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)