ריגלי ישראל משיקה טעם חדש ועולה בקמפיין



חברת ריגלי ישראל מרחיבה את מגוון טעמי מסטיק אורביט ומשיקה טעם חדש – מסטיק אורביט בטעם תות- מסטיק ללא סוכר. ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי, בהיקף של כ- 1.5 מיליון ₪ בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO . הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 וערוץ 9.


בקמפיין נראים שימושים שונים שנעשים באמצעות השיניים, והמסר שמועבר הוא שמסטיק אורביט מסייע לשמור על שיניים בריאות וחזקות.



שלי שמיר קינן, מנהלת השיווק של ריגלי ישראל, מציינת כי הצרכן הישראלי פתוח לטעמים ולמוצרים חדשים ולכן הוחלט להרחיב את מגוון הטעמים.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל