בעקבות הצלחה עולמית, מותג הסוכריות הנודע Skittles מגיע לישראל. מדובר בסוכריות לעיסות בטעמי פירות אשר מושקות לראשונה בישראל בתקציב רחב היקף של כ- 4.5 מליון שקל
המותג שמושק תחת המסר "TASTE THE RAINBOW, TOUCH THE RAINBOW", בא להמחיש את סיפור המותג של רגעים בלתי צפויים במעבר בין המציאות היומיומית לדימיון מפתיע ושובר שגרה בשילוב הסוכריות הצבעוניות.
המותג הצבעוני נמנה בין 10 המותגים המובילים בעולם ברשת החברתית פייסבוק עם יותר מ25 מליון אוהדים שנהנים מפעילויות ייחודיות ומפתיעות באופן קבוע.
הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, אינטרנט ופעילות במדיה החברתית בסיוע משרד הפרסום גיתם BBDO ו"אלנבי". כמו כן תכלול ההשקה פעילות קידום מכירות נרחבת בשטח באמצעות חברת פרומרקט.
עמוס פם, מנהל השיווק של ריגלי ישראל, מציין כי מדובר במותג בעל הצלחה עולמית, כאשר מ 2009 המותג גדל ב- 15% בממוצע כל שנה, ברוב המדינות בהן הושק skittles המותג הפך למוביל קטגוריית הסוכריות הלעיסות, בין היתר בארה"ב, אנגליה, קנדה ורוסיה. עוד מציין פם כי שוק הסוכריות בישראל מוערך היום בכ- 260 מיליון שקל ואנו צופים כי המותג החדש יגדיל את הקטגוריה בלפחות – 10%