רנואר יוצאת בקמפיין אינטראקטיבי לבחירת עשרת הברים השווים ביותר בישראל

מותג האופנה "רנואר" , ייצא בשבוע הקרוב בקמפיין אינטראקטיבי לבחירת עשרת הברים השווים ביותר בארץ.



הקמפיין יעלה באינטרנט, בעמוד ה-FACEBOOK של רנואר ובעיתונות הכתובה וילווה בפעילות קד"מ רחבה ברחבי הארץ ,בתקציב הנאמד בחצי מיליון שקלים. במסגרת הקמפיין רנואר תפרסם רשימה של 40 ברים מובילים וידועים ברחבי הארץ, שייבחרו על ידי מובילי דעה בתחום הלילה.



מתוך רשימת 40 הברים, קהל הלקוחות ייקרא לבחור את הברים הכי שווים בעמוד הפייסבוק של רנואר ובתום שלושת השבועות רנואר תכריז על עשרת הברים המובילים ברחבי הארץ שיכללו 3 ברים מאזור הצפון, 3 ברים מאזור המרכז, 3 ברים מאזור ירושלים והדרום ובר אחד מאילת בו תיערך מסיבת סיום המסע.



במסגרת פעילות זו, מיניבוס ממותג רנואר יגיע אל הברים הנבחרים בליווי הפרזנטורים של הרשת עוז זהבי ואור גרוסמן, אשר יעניקו לבר את גביע הזכייה ושוברים לקנייה ברשת. כמו כן , תתקיים הגרלה בין כל המשתתפים אשר תזכה את הזוכים בסוף שבוע רווי פינוקים ומסיבות באילת.



לדברי אריה שיבר, מנהל השיווק של רנואר: "רנואר, כמובילת אופנה המעצבת ,מביאה את כל מה שרלוונטי ל"כאן ועכשיו". המותג בחר לצאת בקמפיין הברים השווים ביותר, במטרה לחזק את המסר של "כאן ועכשיו"- המסר שמוביל את קמפיין החורף , כמו גם לחזק את מעמדה בתחום חיי הלילה. החשיפה לקולקציה ויצירת הבאזז כדרך פעילות זו נותנת ללקוחותינו ערך מוסף ומשלימה את חוויית הקנייה".



מוסיף שיבר:" מהלך זה נוצר כחלק מן הרצון לשלב בין חיי הלילה והצעירים לעולם האופנה ומקנה ללקוחות הרשת חוויה אמיתית המבדלת את הרשת משאר הרשתות הקיימות בארץ".

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)