רשת האופנה רנואר יוצאת במהלך פרסומי לרגל עונת האירועים ומשיקה, זו הפעם השנייה לעונה , קטלוג חדש לקיץ 2010 , את השקת הקטלוג ילווה קמפיין אשר יכלול שילוט חוצות ארצי , פרסום במגזינים המובילים וקמפיין אינטרנט רחב.
הקטלוג אשר יתמקד בקולקציית הערב , החדשה לנשים ולגברים ייצא בימים אלו , לרגל עונת האירועים אשר מלווה בחתונות ושמחות רבות, במטרה לספק בגדי ערב מושקעים וייחודים במחירים נוחים ואטרקטיביים.
הקטלוג השני של עונת הקיץ צולם בסימן עונת האירועים הצפופה ובדומה לקודמו , עוצב וסוגנן באווירה של קיץ וחופש בהתאם לאווירת הקמפיין ובהשראת הסלוגן החדש של רנואר RIGHT NOW RIGHT HERE .
צילומי הקטלוג נערכו בוילה יוקרתית בסביון, ברוח מסיבת בריכה ובהשתתפות הפרזנטורים של הרשת: שרי גבעתי ושי כהנא, דוגמניות ודוגמנים נוספים.
אריה שיבר מנהל השיווק של רנואר מוסר כי, הקטלוג הינו כלי שיווקי ממדרגה ראשונה, על כן, העונה החליטו לצאת ב- 2 קטלוגים נפרדים. מהלך זה משרת גם את צורך הרשת לעדכן את קהל לקוחותיה בפריטים החדשים הנכנסים לחנויות גם במהלך העונה ומתאימים לצרכיו המיוחדים ולסלוגן RIGHT NOW RIGHT HERE. הקטלוג מביא עימו במה רחבה לקולקציה ויחד עם זאת מאפשר ללקוחות הרשת להתרשם וליהנות מקולקציית ערב ייחודית ומושקעת במחירים נוחים ואטרקטיביים.
רנואר השקיעה העונה בקטלוג של 500,000 ₪ , אשר הופק ע"י משרד הפרסום אברהם ויופץ ב כ- 100,000 עותקים בחנויות הרשת.