רנו ZOE מושקת בקמפיין חדש הקורא לכולנו להיפרד מהדלק

רנו ישראל, יצאה לאחרונה יחד עם משרדי הפרסום "פור" ו- "Twisted", בקמפיין רחב היקף ודו שלבי בהשקעה של כ- 1,500,000 ש"ח . הקמפיין כולל שלטי חוצות, מודעות בעיתונות הכלכלית, דיגיטל ופעילות משפיענים ברשת.



בשלב הראשון של הקמפיין פורסמו טיזרים עמומים בשלטי חוצות במיקומים אסטרטגיים תחת הסיסמא: "מחירי הדלק יורדים לאפס" ומודעות בעיתונות הכלכלית הקוראות תיגר על נושא התדלוק.


בשלב השני של הקמפיין נחשף המסר במלואו בשלטי חוצות, מודעות ודיגיטל: 100% חשמלית 0% דלק RENAULT ZOE.


בנוסף, כחלק מהפעילות השיווקית של ה- ZOE, הוקם אתר ECOMMERCE, דרכו ניתן להזמין זואי חדשה, לצד מידע מפורט על הרכב החשמלי ובכלל זה סרטי וידיאו המציגים את יתרונות הרכב.



לדברי סמנכ"לית השיווק של קרסו מוטורס, שרית רדין: "יצאנו בקמפיין בועט שמטרתו להציף את אחד הערכים הבולטים של הרכב החשמלי והוא החיסכון בדלק. ה-ZOE במחיר של 124,990 ש"ח, היא נושאת הדגל של המהפכה החשמלית המתרחשת בימים אלו. בשורה חדשנית נוספת של הזואי הינה בתהליך המכירה, ניתן לשריין את הזואי החשמלית באתר E-commerce ייעודי."

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)