רק שלא יבלבל את הטייסים: ברעם משיקה מערך מתקני פרסום במרחב נתב"ג וביניהם שלט החוצות הגבוה בישראל

זמן קצר לאחר שהורדו שלטי הענק הסמוכים לכביש נתיבי איילון על מנת שלא להסיט את תשומת ליבם של הנהגים, חברת ברעם – פרסום מקורי, מי שעומדת מאחורי ענף שילוט הענק בישראל, ממציאה את עצמה מחדש שוב: החברה, בעלת הזכיון הבלעדי לפרסום וקידום מכירות ברשות שדות התעופה ובמרכזם טרמינל 3 ונתב"ג משיקה בימים אלו מערך מתקני פרסום בהשקעה טכנולוגית ומבנית שטרם נראה כמותה בישראל.



בין המתקנים יעלה ה- AIRPORT WALL , אלמנט החוצות הראשון הנחשף לנכנסים לארץ וליוצאים ממתחם טרמינל 3, ומשתלב בנוף האורבני של נתב"ג. מדובר במתקן פרסום עצום, בשטח כולל של 120 מ"ר, הממוקם במרכז השדרה במסלול היציאה מנתב"ג, ונחשף ל- 100% התיירים ולחוזרים מחו"ל ומלוויהם, ממתחם טרמינל 3. המפרסם הראשון שיעלה על גבי מתקן ייחודי זה, היא חברת תנובה עם מותג "גבינות תנובה".



כמו כן, יעלו שני מתקני CITY TOWER – מגדלי חוצות, הגבוהים ביותר בישראל – 31 מ' כל אחד, בעלי 3 פני פרסום ובסה"כ 540 מ"ר. מגדלי החוצות מוצבים בסמוך לכניסה מכיוון ת"א וירושלים ומכיוון פ"ת, בדרך הראשית לנתב"ג, וזוכים לחשיפה של 100% של כל הנכנסים והיוצאים בטרמינלים 1 ו- 3.



המפרסם הראשון, אשר יופיע על גבי 2 המגדלים, ולמעשה יראה מ- 6 צדדים שונים, הם התכשיטים של ה. שטרן.


תכשיטי ה. שטרן ישהו על המגדלים למשך חודשיים.



המתקן האחרון בסדרת המתקנים החדשים העולה בנתב"ג הוא ה- AIRPORT BOULEVARD – סדרה של 4 מכוונים דו צדדיים ומוארים, בשטח של 3 מ"ר כל אחד, הממוקמים בשדרה המרכזית ( במרחק של 150 מ' ביניהם ), בכניסה וביציאה מטרמינל 3. הם נחשפים לנוסעים בתחום נתב"ג בשני הכיוונים המפרסם הראשון שיעלה על סדרת המכוונים הוא נייקי למשך חודשיים.



גיא בר-עם, מנכ"ל ברעם צייר: "מדובר בהשקעה גבוהה במיוחד להבטיח מתקני שילוט ברמה בינ"ל. המתקנים, הם ראשונים ויחידים מסוגם בישראל ויבטיחו חשיפה מושלמת לכל איזור טרמינל 3 לרבות כבישי הגישה, האיזורים הסמוכים, טרמינל 1 המחודש וטרמינל 3". ברעם הוסיף וציין כי החברה מתכננת בהמשך לחשוף מתקני פרסום נוספים.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)