רשת בורגרים עולה בקמפיין חוצה מגזרים

רשת Burgerim, מקבוצת BBB, יוצאת בקמפיין פרסומי נרחב, בעלות של כ – 1.5 מיליון ₪. הקמפיין כולל פרסומות בטלוויזיה, תשדירים בתחנות הרדיו האזורי ופעילות דיגיטל באתרי אינטרנט מובילים וברשתות החברתיות.



במסגרת הקמפיין החדש מוצגות סיטואציות שונות, המיוחסות לקהלי היעד השונים של הרשת: אבא מתוסכל המארח מסיבת פיג'מות של בתו; גבר צעיר המארח את החברים לערב צפייה בכדורגל; חבורת עובדים רעבים בשעת הצהריים במשרד; חיילים המחפשים חלופה למזון המוגש בבסיס; ותיכוניסטים שסיימו את יום הלימודים;


הפתרון לכל אחת מהסיטואציות, הוא מארזי רשת 'בורגרים', המוגשים במגוון טעמים.



הקמפיין נהגה על ידי משרד הפרסום The box והופק על ידי חברת Bonamaze.



שרון שפירא, סמנכ"ל שיווק קבוצת BBB מסר: "הקמפיין מחדד את הנוסחה הייחודית והמנצחת של רשת בורגרים- מגוון טעמים של בורגרים, המוגשים במגוון מארזים, ומעניקים פתרון טעים, קל ומהיר."

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)