רשת בורגרים עולה בקמפיין חוצה מגזרים

רשת Burgerim, מקבוצת BBB, יוצאת בקמפיין פרסומי נרחב, בעלות של כ – 1.5 מיליון ₪. הקמפיין כולל פרסומות בטלוויזיה, תשדירים בתחנות הרדיו האזורי ופעילות דיגיטל באתרי אינטרנט מובילים וברשתות החברתיות.



במסגרת הקמפיין החדש מוצגות סיטואציות שונות, המיוחסות לקהלי היעד השונים של הרשת: אבא מתוסכל המארח מסיבת פיג'מות של בתו; גבר צעיר המארח את החברים לערב צפייה בכדורגל; חבורת עובדים רעבים בשעת הצהריים במשרד; חיילים המחפשים חלופה למזון המוגש בבסיס; ותיכוניסטים שסיימו את יום הלימודים;


הפתרון לכל אחת מהסיטואציות, הוא מארזי רשת 'בורגרים', המוגשים במגוון טעמים.



הקמפיין נהגה על ידי משרד הפרסום The box והופק על ידי חברת Bonamaze.



שרון שפירא, סמנכ"ל שיווק קבוצת BBB מסר: "הקמפיין מחדד את הנוסחה הייחודית והמנצחת של רשת בורגרים- מגוון טעמים של בורגרים, המוגשים במגוון מארזים, ומעניקים פתרון טעים, קל ומהיר."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)