רשת האופנה למשפחה, זברה עולה בימים אלה עם קמפיין טלוויזיה, אינטרנט ועיתונות לקראת החורף בהיקף השקעה של מיליון דולר. במסגרת הקמפיין מציגה הרשת את מחיריהם הזולים והאטרקטיביים ביחס לרשתות מתחרות תוך דגש על חוויית הקנייה בזברה ותחת הקונספט – "שלמו פחות תהנו יותר".
לאחרונה עזבה רשת זברה, ממובילת קטגוריית הדיסקאונט, את המשרד ענבר מרחב ניסן, ועברה לידיהם של משרד הפרסום זרמון DDB. זוהי הפעם הראשונה שרשת זברה עולה לאוויר עם קמפיין טלוויזיוני.
הקמפיין הנוכחי הוא במסגרת האסטרטגיה הפרסומית שמטרתה שינוי התפיסה ש "יקר = איכות" או "יקר = חווית קנייה ואושר". בפרסומת נראית משפחה שיוצאת מסניף זברה שמחה ומאושרת ובמקביל אליה משפחה עשירה וכבויה ברכב פאר – שלא מבינים את פשר השמחה.