רשת האופנה תמנון, המפעילה 35 סניפים בפריסה ארצית פותחת 4 חנויות חדשות בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח.
החנויות החדשות הושקו כחלק מהקונספט החדש של רשת תמנון לחנויות גדולות ומרווחות המדגישות את חוויית הקנייה ואת המבחר הגדול.
בנוסף, בחרה תמנון בהילה נחשון, מגישת מגזין הבידור Y ב-10 בערוץ "יס וואי " , כפרזנטורית הרשת לשנה הקרובה. נחשון תוביל את קמפיין הפרסום של הרשת בשנה בקרובה, בהיקף כ-1 מיליון דולר ותוביל את השפה הפרסומית של תמנון בכפוף לאסטרטגיה של משרד ה פרסום JWT שזכה לאחרונה בתקציב הפרסום של הרשת.
ברוך רינר, מנכ"ל ובעלים רשת האופנה תמנון: "תמנון ממשיכה לצמוח ולהתרחב בהתאם לתוכנית העסקית שלה ומציעה מגוון רחב מאד של אופנת קז'ואל לנשים, גברים, נוער וילדים בראייה של עלות מול תועלת. במסגרת התוכנית העסקית שלנו בכוונתנו להרחיב את הפריסה שלנו ולהשקיע בפתיחת סניפים חדשים גם בשנה הבאה, תוך השקת חנויות גדולות ומרווחות המציעות חוויית קנייה איכותית ונעימה".