רשת האופנה "YOOP" בחרה ב-2 פרזנטוריות בינלאומיות להוביל את קמפיין החברה לעונת אביב קיץ 2011 –נטליה הליקה וג'ובנה פרוסניק.
2 הפרזנטוריות החדשות של הרשת יובילו את קמפיין אביב-קיץ 2011 ויככבו על שלטי חוצות, מודעות בעיתונות, אתרי אינטרנט ושילוט בחנויות רשת "YOOP" בכל רחבי הארץ.
נטליה הליקה, בת 19, הנה דוגמנית בינלאומית שלאחרונה הובילה קמפיין לבית האופנה העילית "איב סאן לורן". נטליה לומדת משפטים והתארסה לאחרונה.
ג'ובנה פרוסניק, בת 22, דוגמנית בינלאומית שהובילה קמפיין למותג משקפי השמש "ווג". צילומי הקמפיין של רשת "YOOP" מהווה הזדמנות לביקורה השני של ג'ובנה, בו תנצל את ההזדמנות לבקר את משפחתה המתגוררת בישראל.
יוסי מלכה, מנכ"ל רשת "YOOP", מוסר: "רשת האופנה YOOP נותנת מענה לטרנדים האופנתיים הבינלאומיים מדי עונה, ועומדת ברמת פעילותה בקו אחד עם רשתות אופנה בינלאומיות מובילות, הפועלות בארץ ובעולם. בהתאם לערכים הללו של הרשת, החלטנו שקמפיין החורף הנוכחי והפרזנטוריות המובילות אותו, ישדר את האווירה הבינלאומית המתאימה וידבר בשפה אופנתית נטו. אנו צופים שהקמפיין החדש וקולקציית הקיץ הטרנדית, אותה אנו מציעים במחירים אטרקטיביים ביחס לרשתות הפעולות בישראל, מקומיות ובינלאומיות כאחד, יחשפו אותנו לקהל יעד חדש ויעצימו את הנוכחות של YOOP בשוק המקומי".