רשת המספרות העולמית DESSANGE נכנסת לישראל

סניף הדגל של הרשת העולמית הוקם בטיילת בת"א, ועם סיומה של תקופת ההרצה ולמידת השוק הישראלי, הוחלט בהנהלת הרשת להקים סניפים נוספים ברחבי הארץ, שיתבססו על שיטת הזכיינות.



דסאנז' היא רשת מספרות היוקרה המובילה בעולם עם מחזור הכנסות של 700 מיליון יורו בשנה. 20 מיליון לקוחות בשנה נהנים משירותי רשת המספרות שלה 1,150 סניפים ומכוני יופי ברחבי העולם הפרוסים ב- 45 מדינות.



הרשת שהוקמה על ידי ז’אק דסאנז’ בשנות ה- 50, נחשבת כרשת המספרות הראשונה בעולם שהחלה לפעול (משנות ה- 70) בשיטת הזכיינות בקרב מעצבי שיער בעולם ומפעילה מערך הדרכה ובתי ספר מקצועיים בלעדית עבור זכייני ועובדי דסאנז’.



מעצבי השיער של דסאנז' משמשים כמעצבי השיער הרשמיים של תצוגות אופנה יוקרתיות, כגון ז'אן פול גוטייה, לואי ויטון, כריסטיאן לקרואה, שאנל, דיור וכארבן. דסאנז' היא נותנת החסות הראשית של פסטיבל הסרטים בקאן, ונציה וברלין, תחרויות הטניס הבינלאומיות רולאן גארוס ו- US Open וכן שותפה בפעילויות תרבותיות נוספות ברחבי העולם, כחלק מהחזון של מייסד הרשת.



דסאנז' הפכה לביתם של כוכבים וידוענים מעסקי השעשועים והקולנוע, ומפורסמים רבים נמנים בין לקוחותיה ברחבי העולם: קאתרין דאנב, ברידג'יט בארדו, ג'יין פונדה, קרלה ברוני, הנסיכה פרגי, שרון סטון, קתרין זיטה ג'ונס, בראד פיט, קווין קוסטנר, ג'וני דפ, וינונה ריידר ועוד.



לדברי טובה מרום, מובילת רשת דסאנז' בישראל, "דווקא היום בתקופה של אי יציבות כלכלית, אנו סבורים שרשת עם מוניטין בינלאומי, בעלת אג'נדה מסודרת וקבלות בכל רחבי העולם, תבטיח הן ללקוחות והן לזכיינים הפוטנציאלים קרקע בטוחה, ידע ושירות מהגבוהות בעולם".

אולי יעניין אותך

 שמש, קרדיט צילום אלן צצקין (1)
 למבז בעלי חברת LDB להשקעות בנדלן ופיננסים - צילום יחסי ציבור
15457picaaa1
אסטרטג בנשמה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 מצויינות בשירות- קרדיט המיל
 זהבי במילואים - צילום פרטי (1)
dolphin logo