רשת הקוסמטיקה והבישום "אפריל", יוצאת בקמפיין חדש לקראת הפסח עם דוגמנית העל ופרזנטורית הרשת- אסתי גינזבורג.
הקמפיין, באמצעות זרמון – גולדמן DDB, בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪ ותחת הסיסמא: "יופי הוא עניין של בטחון עצמי"- אפריל מבינים יופי, ימשך כשבועיים וישודר בערוצים 2 ,24, 10 ובאינטרנט.
במסגרת סרטון הטלוויזיה, אסתי טועמת מספר מאכלים, ביניהם סטייקים, ספגטי, קצפת, עוגה וגלידה, על מנת להוכיח שיופי הוא עניין פנימי.
כמו כן, מציעה הרשת לקראת החג מבצע אטרקטיבי במיוחד: בוחרים 3 בשמים ומשלמים בעבור 1 בלבד.