רשת מטבחי דואיט בקמפיין מיתוג חדש

רשת מטבחי do it יצאה בקמפיין מיתוג חדש, בהיקף של כ-1 מיליון ₪ , אותו נבחרה להוביל פרזנטורית חדשה: הדוגמנית הצרפתיה צ'רלי דופונט מסוכנות mc2 models tel Aviv.



במסגרת המהלך המיתוגי, אותו מוביל רועי חקון, סמנכ"ל שיווק רשת מטבחי DO IT, החליטה החברה להבליט את הערכים הקשורים למותג דואיט, כגון: נחשקות, ריגוש, מסתורין, עיצוב, חוויה ועוד.


הקמפיין (עצמי) כולל: שילוט חוצות, StreetTV, עיתונות, מגזינים ואינטרנט, כאשר, על פי הערכה, תקבל הדוגמנית צ'רלי דופונט עבורו כ-20,000 דולר.



רועי חקון, סמנכ"ל שיווק מטבחי do it: "מטבחי do it ביצעה פריצה דרך עיצובית והמיתוג החדש תואם את הערכים הגבוהים שלנו ואת המצוינות של DO IT בכל הקשור לעיצוב מטבחים איכותיים, נחשקים ומרגשים. בהמשך התהליך, נחבר את המיתוג החדש גם לאולם התצוגה החדש שלנו בדיזיין סנטר, אולם מרהיב ביופיו שיהיה בית לאדריכלים ומעצבים וללקוחות שמעוניינים ללכת עד הסוף בעיצוב ובחדשנות".


לקחנו את עולם המטבחים, ששרוי בתרדמה מסוימת ובבנאליות ברמת העיצוב והתעוזה והחלטנו ללכת על קווי עיצוב ויצירה כמו בחברות המובילות בעולם מתוך תפיסת ערך הצרכן הישראלי שאוהב עיצובים מרגשים ואיכות גבוהה ושיהיה לכל אחד מטבח מיוחד ייחודי ולכן בחרנו ללכת עד הסוף…".

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים