רשת מטבחי do it יצאה בקמפיין מיתוג חדש, בהיקף של כ-1 מיליון ₪ , אותו נבחרה להוביל פרזנטורית חדשה: הדוגמנית הצרפתיה צ'רלי דופונט מסוכנות mc2 models tel Aviv.
במסגרת המהלך המיתוגי, אותו מוביל רועי חקון, סמנכ"ל שיווק רשת מטבחי DO IT, החליטה החברה להבליט את הערכים הקשורים למותג דואיט, כגון: נחשקות, ריגוש, מסתורין, עיצוב, חוויה ועוד.
הקמפיין (עצמי) כולל: שילוט חוצות, StreetTV, עיתונות, מגזינים ואינטרנט, כאשר, על פי הערכה, תקבל הדוגמנית צ'רלי דופונט עבורו כ-20,000 דולר.
רועי חקון, סמנכ"ל שיווק מטבחי do it: "מטבחי do it ביצעה פריצה דרך עיצובית והמיתוג החדש תואם את הערכים הגבוהים שלנו ואת המצוינות של DO IT בכל הקשור לעיצוב מטבחים איכותיים, נחשקים ומרגשים. בהמשך התהליך, נחבר את המיתוג החדש גם לאולם התצוגה החדש שלנו בדיזיין סנטר, אולם מרהיב ביופיו שיהיה בית לאדריכלים ומעצבים וללקוחות שמעוניינים ללכת עד הסוף בעיצוב ובחדשנות".
לקחנו את עולם המטבחים, ששרוי בתרדמה מסוימת ובבנאליות ברמת העיצוב והתעוזה והחלטנו ללכת על קווי עיצוב ויצירה כמו בחברות המובילות בעולם מתוך תפיסת ערך הצרכן הישראלי שאוהב עיצובים מרגשים ואיכות גבוהה ושיהיה לכל אחד מטבח מיוחד ייחודי ולכן בחרנו ללכת עד הסוף…".