רשת ניין ווסט בישראל יוצאת בקמפיין אביב 08

הסופר מודל הבינלאומית , ביהטי פרינסלו נבחרה כפריזנטורית של המותג הבינלאומי ניין ווסט זו עונה ראשונה לקמפיין ,המציג את קולקציית אביב/ קיץ 2008 .



במסגרת הקמפיין הבינלאומי של ניין ווסט, שיעלה החודש ברחבי העולם, השקיעה חברת סופר ברנדס מקבוצת סקאל, המייבאת ומשווקת את המותג בישראל , במסע פרסום רחב הכולל: שילוט חוצות, מודעות במגזינים, חסויות בטלויזיה, פעילות קד"מ ואירועי השקת קולקצייה.



קמפיין האביב ייערך ע"י משרד הפרסום אדלר חומסקי בתקציב של 1.5 מיליון ש"ח.



לדברי גל פרלמן, מנכ"ל ניין ווסט ישראל: "קולקציית עונת הקיץ של ניין ווסט שמה דגש על ה"טוטאל לוק", כלומר הדגש הוא על נעליים ואקססוריז תואמים ,שיוצרים מראה שלם."



לדבריו:" ע"פ מחקרים שנערכו בארה"ב מסתבר כי נשים מעדיפות נעל, תיק , ארנק וחגורה תואמים ,כיוון שזה נותן להן תחושת אופנתיות ושיק. הקיץ ניין ווסט תשווק בישראל גם חגורות ,התואמות לנעליים, תיקים וארנקים, כאשר הנעל היא המובילה וכל האקססוריז מותאמים לה בבדים ,בחומרים,ובצבעים."



עוד הוסיף פרלמן ואמר: "הבחירה בסופר מודל ביהטי פריסלו נעשתה כיוון שפריסלו עולה בקנה אחד עם ערכי המותג ניין ווסט, שהוא מכתיב דרך מבחינת הטרנדים בעולם האופנה, ומשדרת חדשנות, רעננות ואופנה."



פריסלו, עזבה באביב 2005 את ביתה בנמביה, אפריקה ועברה לניו יורק שם כיכבה בתצוגות האופנה כדוגמנית מסלול, מאז הקריירה שלה בצמיחה מתמדת, היא הצטלמה לווג האיטלקי,הצרפתי והיפאני , פריסלו הספיקה לככב בקמפיינים של טומי הילפיגר,, דונה קארן ג'ינס,אוסקר דה לרנטה וגאפ.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)