רשת קפה ג'ו משיקה תת רשת חדשה תחת המותג: Joe take it away !


רשת קפה ג'ו, אחת משתי רשתות הקפה הגדולות בישראל, משיקה היום תת רשת חדשה תחת המותג: JOE TAKE IT AWAY, רשת סניפים קטנים וממותגים הפועלים תחת הקונספט של מגוון מוצרי קפה ומזון איכות "לקחת איתך לדרך".



אסטרטגיית המיקום ממוקדת באתרים המוגדרים "על הדרך" בין היתר צמתים ותחנות מרכזיות, תחנות דלק ותחנות רכבת, דרכים מרכזיות ועוד. המהלך נועד לספק שירות לקהל הלקוחות הנע בדרכים, בין אם באופן מזדמן או קבוע. מהרשת נמסר כי היא השקיעה מאמצים רבים במיתוג הרשת החדשה אשר כולל שפה תקשורתית, קו עיצובי ייחודי, עיצוב קו המוצרים, לוגו ועוד.



הסניפים הראשונים הושקו בימים אלו בצומת ראם, אם הדרך ואוניברסיטת ת"א. עוד נמסר מהחברה כי עד סוף 2007 יוקמו 10 סניפים ברחבי הארץ.




עלות השקעה בסניף TAKE IT AWAY היא כ- 50% מעלות סניף רגיל של הרשת שהיא כ- 300 אלף דולר. בנוסף לסניפים הקיימים, לתת רשת שני סניפים עתידים באשדוד וקדימה.




חברת ג'ו קפה גורמה נוסדה ב- 1997 על ידי דיויד קליין ודב גולדפרב, מתוך רעיון להציע לשוחרי הקפה בישראל את הקפה המשובח והטרי ביותר. מטרה זו הושגה עם פתיחת בית הקפה "קפה ג'ו" ברחוב החשמונאים 99 בתל-אביב בחודש מאי באותה שנה.

אולי יעניין אותך

אביבי מטבחים מתחם בני ברק צילום אמיר אליסיאן
IMG-20240414-WA0023
ליאור לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
קבוצת SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
הדמייה קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)