הדוגמנית וזוכת תכנית הריאלטי "הרווק" דפנה דה גרוט נבחרה כפרזנטורית החדשה של רשת תכשיטי "אבגד" ופניה יתנוססו על גבי הקמפיין החדש איתו יוצאת בימים אלו הרשת, המציגה את קולקציית תכשיטי הכלות 2011.
עלות הקמפיין בהשקעה כוללת של כ- 300,000 ₪ יציג את ליין תכשיטי הכלות החדש והמעודן לחורף 2011.
הקמפיין יכלול קטלוג, מודעות בעיתונות ארצית, מקומית, רוסית וערבית, מגזיני נשים, מגזיני כלות, פרסום בנקודות המכירה, אינטרנט, דיוור ישיר ויחסי ציבור.
אפרים ברקול, מנכ"ל אבגד: "אנו שמחים על בחירתנו בדפנה דה גרוט כפרזנטורית החדשה של הרשת, דפנה מביאה אתה איכות וייחודיות , היוצרת הזדהות בקרב קהל היעד של אבגד ,היא משלבת מראה אירופאי קלאסי ועדין התואם את רוח הקולקציה החדשה והמעודנת של הרשת "